ÚVOD

Možná se někteří z vás ptáte, co mne to napadlo, založit si vlastní blog. No, abych byla upřímná, objasním vám to asi takto:
Vždy mne lákalo napsat nějakou vlastní knihu. Přátelé a lidé, co mne znají, moc dobře ví, jak ráda píšu své tzv. slohovky při písemné komunikaci. Ale zpět ke knize - ne vždy jsem měla buď dostatek odvahy nebo času se k tomu dokopat. Nyní je mi 23 let, pomalu mi táhne na 24-příští rok můžu oslavit své čtvrt století na této Zemi (jo, takhle když se člověk nad tím zamyslí, není to již žádná sláva, ale pořád lepší čtvrt století než celé jedno století☺) a jak už to tak bývá, člověk postupem let nejen stárne, ale i se nějakým způsobem vyvíjí. Tudíž nějaká ta odvaha už přece jen je, akorát s tím časem je to o dost složitější. Mnoho z vás čtenářů mě pravděpodobně znáte hlavně díky mým videím na YouTube. No a jde o to, že v posledních dnech nemám na videa tolik času, protože ve svém volnu rozjíždím vlastní marketingové podnikání. Ale v mé nynější práci (práce recepční v casinu) dělám na počítači a ve volných chvílích mám čas alespoň na psaní, čímž bych i mnoho svým divákům chtěla vynahradit to, že zřejmě nebudu mít tolik času na natáčení videí.


Proč blog a ne rovnou kniha?

Sama nevím, možná jednou z tohoto blogu udělám přímo knihu, ale myslím, že v dnešní době internetu je blog takový aktuálnější. Já osobně mám raději tedy knížky, ale blog se mi zdá i taková fajn zkušební verze, abych zjistila, zda by tyto mé myšlenkové pochody vůbec někdo četl.

O čem budu psát? 


Vždy jsem v mém životě měla takové spisovatelské etapy – jako dítě jsem hlavně psala pořád nějaké básničky, pak v začínající pubertě pohádky založené především na morbidních rýmech, na konci ZŠ jsem se dokonce věnovala i rapu, kdy veškeré texty jsem si psala - jak jinak - sama. Následovala knížka, kde jsem popisovala všechny věci o tom, co se děje paranormálního u mé babičky, kterou jsem však nikdy nevydala. Po té jsem jen čas od času napsala nějakou svou úvahu na můj teď už bývalý facebookový profil. Jak vidíte, ,,spisovatelskýh odvětví" jsem za to moje necelé čtvrt století rozjela opravdu hodně. Z některých samozřejmě úplně upustím, u některých částečně zůstanu a s některými začnu úplně od začátku. Zřejmě asi stále nevíte, co si pod tímto představit. Na tomto blogu bych vás chtěla částečně seznámit s mým životem a s mými názory na určité věci. Udělat si tady z toho možná tak trochu deníček a zároveň se budu snažit vám pomoci svými osobními zkušenostmi či pohledy na určitá témata. Předem ale upozorňuji, že pořád jsem jen mladá holka a je samozřejmé, že ne se vším musíte souhlasit. Toleruji to a prosím o toleranci i z Vaší strany. Předem děkuji za pochopení.


A to by myslím na úvod bohatě stačilo!

Komentáře

  1. Ewitch, máš skvělou tvorbu. Přidám si tě do blogu a prosím podívej na ten můj lpsjinajang.blogspot.com 😋😛😝😜🤪🤪😝😛😍🤩😎

    OdpovědětVymazat
  2. Bylo skvělé vědět, že existuje upřímný věřitel půjček, který ví o pomoci půjčce s nízkou sazbou 2. vždy zůstaneme pokorní a nikdy se nevzdáme financí mého projektu a za nabídku půjčky, kterou mi pedro poskytl, jsme opravdu vděční za pomoc a podporu, kterou jsme obdrželi, jak jsme diskutovali, kontaktujte pedroloanss@gmail.com pro více informací o jeho nabídce půjčky .

    OdpovědětVymazat
  3. Titanium Easy flux 125 amp welder | Titanium Art
    A simple copper oxide capacitor can add titanium white more energy to titanium nose rings your amp, columbia titanium boots babyliss pro nano titanium straightener This simple copper oxide capacitor can add more energy to your amp, titanium sheets

    OdpovědětVymazat

Okomentovat